аналіз регуляторного акту

Автор: Виктория от 15-02-2012, Прочитали: 1262

Шановні мешканці Новофедорівської сільської ради ! Просимо протягом місяця з дня оприлюднення аналізу регуляторного впливу до проекту рішення сільської ради «Про внесення доповнення до програми       
розвитку житлово-комунального господарства, водозабезпечення та  благоустрою  сіл Новофедорівської територіальної громади на 2011-2014 роки»  направляти письмові пропозиції, зауваження до виконавчого комітету Новофедорівської сільської ради, адреса: с. Новофедорівка, вул. Леніна, 22 або с. Залізний Порт вул. Шкільна, 45 телефон 3-55-99, 3-63-86, e-mail: silrada@zhelezny-port.kherson.ua.
    Усі зауваження та пропозиції щодо проекту регуляторного  акта та відповідного аналізу регуляторного впливу, одержані протягом встановленого строку будуть в обов’язковому порядку розглянуті та враховані.
Розробником проекту рішення є виконавчий комітет сільської ради.
Назва регуляторного акту. Про внесення доповнень до програми житлово-комунального господарства, водозабезпечення та благоустрою сіл Новофедорівської територіальної громади на 2011-2014 роки.

Основна проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання. Полягає в доповненні до програми сільської ради розвитку житлово-комунального господарства, водозабезпечення та благоустрою сіл Новофедорівської територіальної громади на 2011-2014 роки, згідно п. 5 статі 3 Закону України «Про житлово- комунальні послуги» № 882-VІ від 15.01.2009 року пункту «відшкодування  втрати  підприємству КПП «Світанок», що пов’язані із затвердженням цін / тарифів на житлово-комунальні послуги найнижчими  від розміру економічного обґрунтованих витрат на їх виробництво.


Обґрунтування необхідності державного регулювання
Законом України «Про житлово-комунальні послуги» встановлено, що виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подають їх на затвердження органам місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Органи місцевого самоврядування затверджують ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво. У разі затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижчими від розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво орган, що їх затвердив, зобов’язаний відшкодувати з відповідного місцевого бюджету виконавцям/виробникам різницю між затвердженим розміром цін/тарифів та економічно обґрунтованими витратами на виробництво цих послуг. Видатки на відшкодування втрат підприємств, що пов’язані із затвердженням цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижчими від розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво, відповідна сільська, селищна, міська рада передбачає у відповідному місцевому бюджеті. Затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижчими від розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво без відповідного відшкодування не допускається. Тому, виникає необхідність в доповненні до програми сільської ради розвитку житлово-комунального господарства, водозабезпечення та благоустрою сіл Новофедорівської територіальної громади на 2011-2014 роки, згідно п. 5 статі 3 Закону України «Про житлово - комунальні послуги» № 882-VІ від 15.01.2009 року пункту «відшкодування втрати  підприємству КПП «Світанок», що пов’язані із затвердженням цін / тарифів на житлово-комунальні послуги найнижчими  від розміру економічного обґрунтованих витрат на їх виробництво.

Цілі регулювання.
    Проект рішення виконавчого комітету сільської ради «Про внесення доповнення до програми  розвитку житлово-комунального господарства, водозабезпечення та  благоустрою  сіл Новофедорівської територіальної громади на 2011-2014 роки» № 5 від 25.01.2012 року  розроблено з ціллю:
-    виконання вимог чинного законодавства;
-    приведення тарифів на комунальні послуги з водо забезпечення до рівня економічно обґрунтованих витрат;
-    стабілізації фінансового стану підприємства.

Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

Проектом цього регуляторного акта забезпечується збалансованість iнтересiв споживачів послуг та підприємства. Реалізація рішення щодо підвищення тарифів на комунальні послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для всіх категорій споживачів повинна забезпечити своєчасні розрахунки за надані послуги, забезпечити стабільне надання цих послуг  населенню,  суб’єктам господарювання  та стабілізувати фінансовий стан підприємства.

Альтернативні способи досягнення цілей.
Необхідність комунальному підприємству згідно Постанови від 12 липня 2006 року № 959 «Порядок формування тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення» привести діючі тарифи  по територіальній громаді до економічних обґрунтувань.

Очікувані результати від прийнятого запропонованого регуляторного акту.
Враховуючи прийняті згідно рішення № 660 від 09.12.2008 про  встановлення тарифів, комунальне підприємство «Світанок» на 2011 рік понесло великі збитки по причинам збільшення вартості електроенергії, пального, заробітної плати та інше. Дане доповнення до програми  житлово-комунального господарства надасть можливість компенсувати  комунальному підприємству обґрунтовану різницю в тарифах, яке дасть можливість підприємству розрахуватись з заборгованістю.

Інформація про спосіб оприлюднення.
Проект рішення та аналіз регуляторного впливу оприлюднений в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Новофедорівської сільської ради.

Інформація про строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозиції
Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб приймаються протягом місяця з дня  опублікування проекту рішення.

Категорія: Регуляторна діяльність