Про стан роботи із зверненнями громадян

Автор: Виктория от 30-05-2012, Прочитали: 1028

  НОВОФЕДОРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ

ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                 Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від 23.05.2012 року                   № 37

с. Новофедорівка

 

Про стан роботи із зверненнями

громадян по Новофедорівській

сільській раді за підсумками

І кварталу 2012 року

 

 

         Заслухавши інформацію секретаря Лахтадир О.В. про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2012 року слід зазначити про виконану певну роботу спрямовану на виконання Указу Президента України від  07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядження голови районної державної адміністрації від 30.01.2012 року № 96 «Про стан роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації та органах  місцевого самоврядування за підсумками 2011 року», керуючись ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет,

 

В И Р І Ш И В:

 

          1. Визнати роботу виконавчого комітету по розгляду звернень громадян за підсумками І кварталу 2012 року задовільною.

         2. Посадовим особам та спеціалістам сільської ради:

- чітко дотримуватись графіку прийому громадян з особистих питань;

- більш детальніше вивчати звернення громадян, не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених  законодавством.

         3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову С.В.Руденко.

 

Голова виконкому                                                        С.В.Руденко

Додаток 1

до рішення  виконавчого комітету

№ 37 від 23.05.2012 року

 

 

Д О В І Д К А

 

про стан роботи із зверненнями громадян по

Новофедорівській сільській раді за підсумками І кварталу 2012 року

 

 

         Виконком Новофедорівської сільської ради в своїй роботі з зверненнями громадян керується  Законом України «Про звернення громадян»,   Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян,  на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348, Постановою Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року  № 630  «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади.                                                                                                                                   

          У виконавчому комітеті сільської ради затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян  сільським головою та спеціалістами  сільської ради. За звітний період  до сільської ради надійшло 18 звернень, в яких порушено 18 питань, на особистому прийомі сільського голови побувало 54 чоловік. Заявниками були порушені такі питання:  земельні,  соціального захисту населення ( 15 звернень),  житлово-комунального господарства ( 3 звернення), надання матеріальної допомоги.  Здебільшого на порушені питання надано роз’яснення та  за категоріями авторів звернень з них: 

- звернення від ветеранів праці, пенсіонерів – 8                                                                          - інвалідів І групи загального захворювання – 1                                                                           - інвалідів ІІІ групи загального захворювання – 3                                                                       -  колективне  - 1

         Звернення незахищеної категорії населення розглядаються  спеціалістами сільської ради першочергово. Як позитивне слід зазначити, що  заяви громадян про надання матеріальної допомоги на лікування, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною   розглядаються позитивно  на сесіях сільської ради та виділяються  кошти.                          

         Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі. Для підвищення рівня правової обізнаності громадян, що звертаються до сільської ради, на стендах розміщено інформацію щодо порядку прийому громадян, графіки прийомів посадових та службових осіб, що ведуть прийом.                                                                       

         Щотижня на апаратній нараді  розглядаються та аналізуються звернення що надійшли до сільської ради. Секретарем сільської ради Лахтадир О.В. приділяється увага питанням надання спеціалістам сільської ради практичної та методичної допомоги, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством.

 

 

Секретар сільської ради                                            О.В.Лахтадир

Категорія: Рішення виконавчого комітету сільської ради

 
Херсонский ТОП eXTReMe Tracker