Про стан роботи із зверненнями громадян

Автор: Виктория от 29-03-2016, Прочитали: 802

НОВОФЕДОРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

від 24 березня 2016 року                      14

с. Новофедорівка

 

Про стан роботи із зверненнями

громадян по Новофедорівській

сільській раді за підсумками

І кварталу 2016 року

 

       Заслухавши інформацію секретаря  Грабован Т.М. про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2016 року (додаток 1),  керуючись Указом Президента України від  07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядженням голови районної державної адміністрації від 23.01.2013 року № 27 «Про стан роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування за підсумками 2012 року», ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет,

 

 В И Р І Ш И В:

 

          1. Визнати роботу виконавчого комітету по розгляду звернень громадян за підсумками І кварталу 2016 року задовільною.

          2. Посадовим особам та спеціалістам сільської ради:

-   чітко дотримуватись графіку прийому громадян з особистих питань;

- більш детальніше вивчати звернення громадян, не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством.

         3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря сільської ради Грабован Т.М.

 

Голова виконкому                           О.В. Лахтадир

 

Секретар виконкому                         Т.М. Грабован

 

 

Додаток 1

                                                                         до рішення виконавчого комітету

                                                                                                   від 24.03.2016 року 

                                                                                                                            № 14

 

 

Д О В  І Д К А

про стан роботи із зверненнями громадян по

Новофедорівській сільській раді за підсумками І кварталу 2016 року

 

         Виконавчий комітет Новофедорівської сільської ради в своїй роботі з зверненнями громадян керується Законом України «Про звернення

громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року №

109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів  державної влади та органів

місцевого самоврядування», інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348, Постановою Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади.

         У виконавчому комітеті сільської ради затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян сільським головою та спеціалістами сільської ради. За звітний період до сільської ради надійшло 18 звернень, в яких порушено 3 питання. За категоріями авторів звернень з них:

- учасників бойових дій – 1

- звернення від ветеранів праці, пенсіонерів, діти війни – 10

- багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 3

Здебільшого заяви громадян направленні за резолюцією сільського голови на розгляд сесії сільської ради.

         На особистому прийомі сільської голови побувало 25 чоловік.

Заявниками були порушені такі питання: земельні, соціального захисту населення, надати матеріальної допомоги на поховання, лікування, родинам учасників АТО, про влаштування дітей до ДНЗ (ясла-садок) «Теремок» освітлення вулиць, ремонту доріг, необхідність облаштування дитячого ігрового та спортивного майданчику, медичне облаштування та інші питання. Здебільшого на порушені питання надано роз’яснення.

         Звернення незахищеної категорії населення розглядаються спеціалістами сільської ради першочергово. Як позитивне слід зазначити, що заяви громадян про надання матеріальної допомоги на лікування та поховання які мають особливі заслуги перед Батьківщиною розглядаються позитивно на сесіях сільської ради та виділяються кошти.

        Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі. Для підвищення рівня правової обізнаності громадян, що звертаються до сільської ради, на стендах розміщено інформацію щодо порядку прийому громадян, графіки прийомів посадових та службових осіб, що ведуть прийом.

        Щотижня на апаратній нараді розглядаються та аналізуються звернення що надійшли до сільської ради. Секретарем сільської ради Грабован Т.М.

приділяється увага питання надання спеціалістам сільської ради практичної та методичної допомоги, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством.

 

 

Секретар виконкому                             Т.М. Грабован      

 

 

Категорія: Рішення виконавчого комітету сільської ради

 
Херсонский ТОП eXTReMe Tracker