Про відповідальну посадову особу за реєстрацію актів цивільного стану

Автор: Виктория от 18-12-2015, Прочитали: 1091

<!-- [if gte mso 9]> Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE

НОВОФЕДОРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

   Р І Ш Е Н Н Я

 

від 14 грудня 2015 року                                                                 № 3

с. Залізний Порт

 

Про відповідальну посадову особу за

реєстрацію актів цивільного стану, ве-

дення обліку, звітності про використа-

ння бланків свідоцтв про державну реє-

страцію актів цивільного стану, а

також їх зберігання

 

           Відповідно до підпункту «б» статті 38  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та пункту 3.2 розділу ІІІ Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 листопада 2012 року за № 1845/22157 ( із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 170/5 від 24.01.2013),  виконавчий комітет

 

В И Р І Ш И В:

         1. Покласти обов’язок проводити державну реєстрацію актів.

цивільного стану на сільського голову Новофедорівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області Лахтадир Олену Василівну та призначити її відповідальною за облік, зберігання та витрачання бланків свідоцтв, що видаються державними органами реєстрації актів цивільного стану на підтвердження юридичних фактів в Україні з 14 грудня 2015 року.

         2. Рішення виконавчого комітету від 01.12.2010 № 154 «Про призначення відповідального за здійснення державної реєстрації актів цивільного стану та за облік, зберігання та витрачання бланків свідоцтв» із змінами від 23.05.2013 року № 60 вважати таким, що втратило чинність.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на сільського голову Лахтадир О.В.

 

Голова виконкому                                      О.В.Лахтадир

<!-- [if gte mso 9]> <!-- [if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Категорія: Рішення виконавчого комітету сільської ради