РІШЕНЯ № 76

Автор: Виктория от 26-06-2011, Прочитали: 1137

<!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 <!--[if gte mso 9]> <!--[if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

 НОВОФЕДОРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ

ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 22.06.2011 року                76

с. Новофедорівка

 

 

Про стан роботи із зверненнями

громадян по Новофедорівській

сільській раді за підсумками

ІІ кварталу 2011 року

 

 

 

            Заслухавши інформацію секретаря виконавчого комітету Лахтадир О.В. про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками ІІ кварталу  2011 року слід зазначити  про виконану певну роботу спрямовану на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та  органів місцевого самоврядування”  та розпорядження голови районної державної адміністрації від 12 березня 2008 року №139 „Про додаткові заходи щодо покращення стану роботи із зверненнями громадян”, рішення колегії РДА від 26.05.2010 № 15 „Про стан роботи із зверненнями громадян в РДА та органах місцевого самоврядування за підсумками І кварталу  2010 року”, керуючись ст.38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет сільської ради,

 

В И Р І Ш И В:

 

            1. Визнати роботу сільської ради по розгляду звернень громадян за підсумками ІІ кварталу  2011 року задовільною.

2. Спеціалістам сільської ради :

-         чітко дотримуватись графіків прийому громадян з особистих питань протягом повного робочого дня;

-         прикладати максимум зусиль  для скорішого та ефективнішого розгляду звернень громадян;

-         більш детальніше вивчати колективні звернення громадян;

-         не допускати пропущення термінів розгляду звернень та заяв. 

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову сільської ради С.В.Руденко.

 

 

 

 

Голова виконкому                                                                    С.В.Руденко

 

 

 

 

 

Додаток до рішення

виконавчого комітету

від 22.06.2011 №76

Д О В І Д К А

про стан роботи із зверненнями громадян по Новофедорівській сільській раді

за підсумками ІІ кварталу 2011 року

            Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року  № 109/2008, Новофедорівською сільською радою здійснюються заходи щодо всебічного, неупередженого та кваліфікованого розгляду питань, які порушуються громадянами.

За ІІ квартал 2011 року від жителів сіл Залізний Порт та Новофедорівка  надійшло 21 звернення ( за ІІ квартал 2010 року - 4), з них –21  письмове звернення. Кількість колективних звернень та  повторних на адресу виконавчого комітету не надходило. На особистому прийомі сільського голови зареєстровано 26 звернень. В результаті їх розгляду – 16 питань  вирішено позитивно. Здебільшого на порушені питання надано вичерпні роз’яснення. За змістом порушених громадянами основних питань  становлять соціального захисту,  земельні питання,  житлово-комунального господарства.

            Звернення незахищеної категорії населення розглядаються  спеціалістами сільської ради першочергово. Як позитивне слід зазначити що  заяви громадян про надання матеріальної допомоги на лікування, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною   розглядаються позитивно  на сесіях сільської ради та виділяються  кошти.                          

            Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі. Для підвищення рівня правової обізнаності громадян, що звертаються до сільської ради, на стендах розміщено інформацію щодо порядку прийому громадян, графіки прийомів посадових та службових осіб, що ведуть прийом.

Щотижня на апаратній нараді  розглядаються та аналізуються звернення що надійшли до сільської ради. Секретарем сільської ради Лахтадир О.В. приділяється увага питанням надання спеціалістам сільської ради практичної та методичної допомоги, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством.

Робота виконавчого комітету і надалі буде спрямована на дотримання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

 

Секретар  виконавчого комітету                                             О.В.Лахтадир

 

Категорія: Рішення виконавчого комітету сільської ради